Halaman


InfoTegar Fans

Tunggu 5 Saat...! atau..Tutup

Selasa, 31 Disember 2013

Selamat Tinggal 2013

Selamat Tinggal 2013

0 comments
  InfoTegar ingin mengucapkan selamat tahun baru.. tahun 2014.. dan selamat tinggal kepada tahun 2013.. banyak kenangan dan pengajar... Baca lagi »

Isnin, 30 Disember 2013

Rahsia Menghadapi Ujian Hidup

Rahsia Menghadapi Ujian Hidup

0 comments
Selamat pagi, A zam tahun 2014.. downgrade keperluan, reset minda .. tahun barang naik.. ok lah, malas nak citer lebar pasal ni.. kot ... Baca lagi »

Sabtu, 28 Disember 2013

Subsidi Dari Zaman Nabi Lagi

Subsidi Dari Zaman Nabi Lagi

0 comments
salam, Pagi pagi yang melting ni.. rasenye macam nak ulas sikit tentang penurunan subsidi.. sebelum mengulas lebih lanjut..  InfoTega... Baca lagi »

Selasa, 24 Disember 2013

2 perkara yang ramai terlepas pandang tentang elektrik

2 perkara yang ramai terlepas pandang tentang elektrik

0 comments
salam, Semasa di facebook InfoTegar terjumpe satu status yang agak membantu dalam penjimatan elektrik.. so, rasenye tak salah kalau admin... Baca lagi »
8 hiasan untuk 8 perkara dalam dunia

8 hiasan untuk 8 perkara dalam dunia

0 comments
salam, kini  InfoTegar  berlegar-legar di  google .. maksudnye InfoTegar berada di pages google.. yups.. SERP(Search Engine Result Page) I... Baca lagi »

Ahad, 22 Disember 2013

Pada Mulanya Aku & Tiang Lampu

Pada Mulanya Aku & Tiang Lampu

8 comments
Pada mulanya aku tak rasa apa apa.. sebenarnya aku dalam perjalanan nak pergi kerja.. dalam perjalanan nak ke kilang aku temankan umi ke ... Baca lagi »

Sabtu, 21 Disember 2013

Minat Blog

Minat Blog

0 comments
 Minat admin pada blogger ni mula berputik.. Minat  dengan karya penulisan, tu je.. sebab admin berblogging ni adalah kerana nak kongsi... Baca lagi »

Khamis, 19 Disember 2013

10 Negara Sadis Penjarakan Wartawan

10 Negara Sadis Penjarakan Wartawan

2 comments
Sumber Jurnalis Penjarakan wartawan menjadi satu perkara biase di dunia ni.. yang benar ditindas.. betullah kata cikgu, nak sampaikan... Baca lagi »
Biodata Mohd Asri Zainul Abidin a.k.a DR.MAZA

Biodata Mohd Asri Zainul Abidin a.k.a DR.MAZA

0 comments
DR.MAZA ni hebat dari pelbagai segi.. agama dan akademi dikuasai beliau.. beliau tidak makan dengan kata-kata nista dan sia-sia.. beliau... Baca lagi »
 
Posts RSSComments RSSBack to top
© 2011 Info Tegar ∙ Designed by World Wide Fans