Halaman


InfoTegar Fans

Tunggu 5 Saat...! atau..Tutup

Selasa, 28 Januari 2014

Gempar! Budak Kecil Masih Boleh Berdiri Setelah Digelek Kereta

Gempar! Budak Kecil Masih Boleh Berdiri Setelah Digelek Kereta

4 comments
Bila diperhatikan balik.. perkara yang pelik berlaku ketika seorang budak berjalan bersama emaknye.. peristiwa ni membuatkan saye terta... Baca lagi »

Ahad, 26 Januari 2014

[Video] Kepentingan Tutup Aurat - UAI

[Video] Kepentingan Tutup Aurat - UAI

0 comments
Ustaz Azhar Idrus(UAI) selalu pesan tutup aurat tu wajib.. kenapa jadi wajib.. sebab kita ni manusia lemah.. yang dijadikan Allah denga... Baca lagi »
Gile Kentang! Najib Minta Menteri Kabinet Jalani Latihan Media

Gile Kentang! Najib Minta Menteri Kabinet Jalani Latihan Media

0 comments
Selepas isu kangkong.. PM Malaysia mengambil tindakan baru supaya menteri kabinet menjalani latihan media.. ini kerana lain dan tak b... Baca lagi »

Sabtu, 25 Januari 2014

SADIS! Pelajar Didenda Makan Rumput

SADIS! Pelajar Didenda Makan Rumput

0 comments
Kejadian yang tak diingini berlaku di sekolah jenis kebangsaan cina Sungkai.. dua orang pelajar tahun 4 didenda gantung loceng dan maka... Baca lagi »

Jumaat, 24 Januari 2014

Bukti Malaysia Masih Aman

Bukti Malaysia Masih Aman

0 comments
Saye bukan nak puji sangatlah kerajaan sekarang ni.. tapi hakikatnye menyedihkan.. sungguhpun  kerajaan  mempunyai niat murni unt... Baca lagi »

Khamis, 23 Januari 2014

Gempar! Salji Turun di Indonesia

Gempar! Salji Turun di Indonesia

4 comments
Pergh.. biar betul.. macam tak nak percaya je.. tapi bila lihat video bukti penemuan pertama salju di Asia.. memang terkezut jugak la... Baca lagi »

Rabu, 22 Januari 2014

Ibu Bapa Punca Tambang Naik

Ibu Bapa Punca Tambang Naik

0 comments
a'ah bila dah baca keratan akhbar ni.. rase seperti diperbodohkan.. "bagus jugak idea pasang iklan bergerak.. bole kurangkan t... Baca lagi »

Ahad, 19 Januari 2014

Mimpi Rasulullah

Mimpi Rasulullah

0 comments
Impian umat nabi akhir zaman.. memang nak jumpa die dalam mimpi.. tapi Allah belum izinkan lagi untuk bertemunye dalam mimpi.. tapi a... Baca lagi »

Khamis, 16 Januari 2014

Istilah Cinta

Istilah Cinta

2 comments
Bagi aku cinta ni suatu anugerah.. yups, aku tak nafikan soal hati memang susah untuk dibicarakan.. rumit dan complicated.. cinta yang h... Baca lagi »

Selasa, 14 Januari 2014

Ketika Di Mahkota Parade(MP)

Ketika Di Mahkota Parade(MP)

6 comments
Pada mulanye aku tak nak pergi.. disebabkan budget tak mencukupi.. tapi adik aku kate jalan-jalan je.. haa, dari situ aku rase akan dis... Baca lagi »

Jumaat, 10 Januari 2014

Gempar! Gadis Thailand Separa Ular.. Cerita Palsu..

Gempar! Gadis Thailand Separa Ular.. Cerita Palsu..

4 comments
Mitos hanyelah mitos.. ade yang percaya akan cerita palsu ini.. dan telah menjadi viral di internet!. photo yang berjaya menarik bilio... Baca lagi »
 
Posts RSSComments RSSBack to top
© 2011 Info Tegar ∙ Designed by World Wide Fans