Halaman


InfoTegar Fans

Tunggu 5 Saat...! atau..Tutup

Selasa, 7 Januari 2014

Peserta Pencetus Ummah(PU) jumpa toyol



Ya Allah..! begitulah yang dikatakan oleh seorang peserta Pencetus Ummah, 'PU Rahmat.. ketika balik ke asrama, malam yang indah, dan boleh dikatakan sepi la.. masuk je.. lepas buka lampu terus digemparkan dengan makhluk hijau tu.. pergh.. saye yang mula tengok video ni pun meremang bulu roma!. apakah makhluk hijau tu akan gigit peserta PU tu sorang-sorang..

Buat duit sambil berfacebook! Daftar je..
Kebetulan teringat baru tadi abang adi ade cerita pasal gangguan makhluk halus 'PU Hafiz.. kemungkinan makhluk yang kami nampak itu toyol.. haa.. mau tak meremang bulu roma.. ape lah nasib.. dah lah penat penat.. balik je terus nampak makhluk tu.. pergh.. menguji kekuatan mental dan iman..

Dalam masa tu.. peserta PU sibukkan diri dengan mengingati Allah.. bacaan ayat kursi dialunkan beberapa kali.. dikatakan 10 kali! 'PU Hafiz.. saye yang tengok video tu pun rase pelik bin hairan.. kenape macam tak lut je.. apakah dosa peserta PU ni hebat! sampaikan toyol tu pun tak berganjak.. pergh!. tak bole belah.. mari kita saksikan video tu..


Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

2 comments

  1. Wahahahaa... Best pulak video ni.. siap pujuk2 toyoL lagi.. hahaha

    BalasPadam

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
Posts RSSComments RSSBack to top
© 2011 Info Tegar ∙ Designed by World Wide Fans